Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Τούρτα γενεθλίων

 

Οταν είμαστε μικρά παιδιά, η μητέρα μου ετοίμαζε στα γενεθλιά μου και του αδελφού μου μια υπέροχη τούρτα γενεθλίων. Ολόλευκη γεμάτη καρύδα τριμμένη.

Είχε ενα αυτοσχέδιο, θα έλεγα, δίσκο από ξύλο, το οποιο το κάλυπτε ομορφα με αλουμινόχαρτο και πάνω στον δισκο αυτό σχημάτιζε την τούρτα. 

Χρόνια τώρα ψάχνω να βρω τη συνταγή αυτής της τούρτας. Σήμερα νομίζω την βρήκα στα τετράδια της μητέρας μου (χωρις να είμαι 100% σίγουρη ότι ηταν αυτη η ίδια συνταγή για να πω την αλήθεια). Ενδεχομένως να εκανε διπλάσια ποσότητα γιατι στις αναμνήσεις μου από την εποχή εκείνη, μου φαινεται πως η τούρτα ήταν πιο ψηλή με περισσότερες στρώσεις.

Στιγμές, εικόνες και γεύσεις που σου μένουν για πάντα…


Υλικά

1 καρύδα (ή αρκετή καρύδα τριμμένη)

3/4 του λίτρου κρέμα γάλακτος

2 1/2 φλυτζάνια αλεύρι

4 αυγά

2 φλυτζάνια ζάχαρη

1 κουταλιά της σούπας μπεϊκιν παουντερ

1 φλυτζάνι βούτυρο

1 1/2 φλυτζάνι γάλα


Οδηγίες

Χτυπάμε καλά το βούτυρο με τη ζάχαρη. Προσθέτουμε τουσ κρόκους των αυγών και συνεχίζουμε το χτύπημα.

Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπεϊκιν παουντερ και τα προσθέτουμε στην ζύμη, συνεχίζοντας το χτύπημα. Προσθέτουμε σιγά-σιγά το γάλα.

Χτυπάμε ξεχωριστά τα ασπράδια των αυγών σε μαρέγκα, και τα προσθέτουμε στην ζύμη, ανακατεύοντας καλά, τώρα χωρίς να χτυπάμε.

Χωρίζουμε το μείγμα σε 2 ίσα μέρη και τα ψήνουμε σε δύο ίδια χαμηλά ταψιά (π.χ. ταψιά τάρτας) βουτυρωμένα και αλευρωμένα σε μέτριο φούρνο.

Αφου εχει ψηθεί το παντεσπάνι, τρίβουμε την καρύδα. Επίσης χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με όση ζάχαρη θέλουμε. Μονταρουμε την τούρτα σε στρώσεις ως εξής:

Κάτω βάζουμε το ένα παντεσπάνι (ραντίζουμε αν θέλουμε με λίγο ρούμι ή κονιακ). Απλώνουμε την κρέμα και στην συνέχεια την καρύδα τριμμένη.  Βάζουμε το δευτερο παντεσπάνι από πάνω και καλύπτουμε όλη την τούρτα με την κρέμα και την καρύδα τριμμένη από πάνω.

Μπορούμε να διασκοσμήσουμε την τούρτα, γράφοντας “Χαρούμενα Γενέθλια” με ασημένια κουφετάκια ή όπως αλλιώς μπορει να φανταστεί κανείς.

0 comentários:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails