Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Πουτίγκα από γάλα βλάχας - η εκτέλεση

Σήμερα έκανα την πουτίγκα (κρέμα καραμελέ) που είχα αναρτήσει πριν από λίγες μέρες.

Είχα πολύ καιρό να την κάνω και η φωτογραφία που είχα βάλει ήταν από φωτογραφία που υπήρχε στο κουτί γάλα βλάχας.  Το απόκομμα που υπηρχε στο κουτί είχει κρατηθεί από την μητέρα μου πριν από πολλά χρόνια σε ένα τετράδιο μαζί με εκατοντάδες άλλες συνταγές. Συναισθηματική αξία… ανεκτίμητη!

Τώρα λοιπόν έρχομαι εδώ να βάλω τις φωτογραφίες από την πουτίγκα που μόλις σήμερα έφτιαξα.

Η συνταγή βρίσκεται εδώ.

pudim_foto (2)

Επειδή μου εχει χαλάσει το μπλέντερ, έκανα τη συνταγή χρησιμοποιώντας το μίξερ. Πρώτα χτύπησα καλά τα αυγά και μετά πρόσθεσα τα γάλατα.

pudim_foto

7 comentários:

  1. Θα την κάνω γιατί έχω τα μικρά που αγαπούν τις κρέμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολες τις κρέμες ...τις τσακίζουμε!
    Κλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τι ωραία! Με την άδεια σου θα στείλω τη συνταγή στη φίλη μου που ξετρελαίνεται για τα γλυκά με κρέμα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πουτιγκα τελεια εχω φαει στην αγγλια τελευταια φορα πωςθα ηθελα ενα κομματακι ή και πιο μεγαλο!!! τι μου θυμισες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νοστιμότατη φωτό θα έλεγα! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λαχταριστή η πουτίγκα σου!
    Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails