Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Σπιτική σαλτσα τομάτας της μαμάς

Μια από τις ωραιότερης αναμνήσεις μαγειρικής της παιδικής μου ηλικίας αποτελεί η σπιτική σάλτσα τομάτας της μαμάς μου. Κάθε εβδομάδα η μητέρα μου έφτιαχνε αυτή τη σάλτσα με ώριμες ντομάτες από την λαϊκή και την διατηρούσε στο ψυγείο για χρησιμοποιηθεί στα φαγητά της εβδομάδας. Και ειδικότερα στην σάλτσα για την καθιερωμένη μακαρονάδα της Κυριακής που συνοδευόταν από τα ψητά στα καρβουνα κρέατα, ειδικότητα του πατέρα μου.

“Αχ τι νοσταλγία νιώθω από την αγαπημένη παιδική ηλικία, που τα χρόνια δεν την φέρνουν πίσω…”

Οι ποσότητες της συνταγής δεν είναι ακριβείς μιας και εχω πολύ καιρό να κάνω αυτη τη σάλτσα. Αλλά ελπίζω να σας αρέσει

Υλικά

1 1/2 κιλό πολύ ώριμες τομάτες

2-3 καρότα κομμένα

2 κρεμμύδια κομμένα σε φέτες

φύλλα δάφνης

αλάτι

ζάχαρη

Οδηγίες

Κόβουμε τις τοματες στα 4 και τις βάζουμε σε μια κατσαρόλα. Προσθέτουμε τα καρότα, τα κρεμμύδια, τα φύλλα δάφνης, το αλάτι και τη ζάχαρη. Αφήνουμε να βράσει αρκετά, και μετα αφήνουμε να κρυώσει.

Αφού κρυώσει, αφαιρούμε τα φύλλα δάφης και χτυπάμε τη σάλτσα στο μπλέντερ. Μετά σουρώνουμε την σάλτσα, περνώντας από κόσκινο,  πιέζοντας με την βοήθεια μιας κουτάλας, ώστε να  ξεχωρίσουμε τισ φλούδες και τα σπόρια από τις τομάτες.

Διατηρούμε σε ενα βάζο στο ψυγείο για να χρησιμοποιηθεί στα διάφορα φαγητά της εβδομάδας.

0 comentários:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails